אבנר קופל אדם מקסים, שופע רעיונות אשר תמיד נתן השראה. אנשים מסביבו תמיד אמרו שהרבה מהמוטיבציה שהרגישו במיוחד בזמנים קשים נבעה מההשפעה החזקה שלו על תדמיתם העצמית וההרגשה הכללית. נאמר עליו לא פעם ולא פעמיים במהלך הקריירה שלי ככתב ספורט, שהוא אדם שתמיד אפשר לבוא אליו, אחד שדלתו וליבו תמיד פתוחים לכל מי שצריך. מנהיג אמיתי, נותן השראה. גם אנשים עסקים ושותפיו לשעבר מדברים עליו כדמות חיובית בחייהם בעלת השפעה טובה, ואת זה שמעתי לא פעם ולא פעמיים.

דמות המנהיג היא דמות חשובה בכל מערכת בטבע, מישהו צריך לשלוט בעניינים. ואם עושה זאת ביד רכה, חוכמה ואומץ, המנהיג, יישאר במקומו שנים ארוכות עד שיוחלף באופן טבעי.

אחרי שיחות רבות שלי עם מקורביו וחברי הוועד של איגוד הכדורסל, קיבלתי רושם שהוא משמש מנהיג לא רק בכדורסל אלא גם בעסקיו הרבים והמוצלחים. למעשה הוא סיפר רבות על רצונו להצליח כילד ואיך מורה הספורט שלו כשהיה ילד היה אחד המשפיעים הגדולים והחיוביים בחייו, שעיצב רבות ממהלך חייו. הוא זה שזיהה את כשרונו כמנהיג מוכשר וכריזמטי.

בעסקי הביטוח שלו תמיד היווה השראה כאיש עסקים מחונן ואף היה טורח להדריך לעיתים את חלק מהמנהלים על מנת לשפר את ביצועיהם.

אבנר קופל הוא איש עסקים מחונן אשר ניחן במגע זהב על פי מקורביו. עסקי הביטוח שלו השתפרו במהלך העשור האחרון בצורה משמעותית ואף היוו דוגמה לחברות ביטוח רבות אחרות לחכות את המודל העסקי המוצלח שלו. הוא הצליח פעמים רבות לעלות על ציפיות רווח אשר מנהלי ויושבי ראש החברות בהן עמד צפו. הרבה מהמנהלים שלו דיברו בחיוב על אבנר קופל בהקשר של ניהול, הדרכה, לא מיקרו ניהול מיותר.

אבנר קופל תמיד דאג לכל עובדיו בכל עסקיו השונים, אם זה בשכר, הטבות, ימי חופש, הדרכות, תמיכה כלכלית, חברתית ונפשית. רבים מעובדיו דיווחו על שינוי משמעותי בחייהם עקב העבודה עבורו. דיברו על תנאים טובים, תחושות טובות וסיפוק מהעבודה ושיפור באיכות החיים. נאמר עליו שעובדים רבים שלו חשו שהם חלק ממשפחה ולא רק עסק.

אבנר קופל הצטיין בתחום הביטוח עקב תחושת הביטחון שהיה משרה לא רק בקרב עובדיו אלא לקוחותיו, היו שמועות שאנשי מכירות נלחמו לעבוד עבורו כי הזכרת השם בתהליך המכירה היה תכופות סוגר את העסקה, מספיק שהלקוח הפוטנציאלי היה שומע את שמו וכבר היה מוכן לחתום. דבר שהקל על חייו של איש המכירות ואחת הסיבות להצלחה הרבה של עסקי הביטוח שלו, במיוחד בתחילת הדרך והסיבה לצמיחה המהירה יחסית בייחוד בתחום כה תחרותי.

"שדה המשחק" בתחום הביטוח עובד בצורה אפשר לומר מאוד לא הוגנת, חברות גדולות נוטות "לשאוב" אליהן את רוב הלקוחות רק מפאת גודלן ותו לא. המוצר אותו מוצר ולקוח תמיד ירצה ללכת בדרך הקצרה והיעילה ביותר, ובמקום לטרוח ולברר פשוט בוחרים בחברה הגדולה והמוכרת.

 

 

סגירת תפריט